MENU

Heytens : Uitgebreide ondersteuning voor succesvol franchisen

Deelnemen aan een franchisenetwerk is een spannend ondernemersavontuur, maar het kan ook vol uitdagingen zitten. Zich bewust van deze realiteit, maakt de Heytens franchise, gespecialiseerd in raamdecoratie, er een erezaak van om elke kandidaat te begeleiden tijdens het integratieproces. Deze ondersteuning neemt de vorm aan van een rigoureus trainingsprogramma en voortdurende ondersteuning om het succes van elke nieuwe franchisenemer te garanderen.

Een eerste trainingscursus van zes tot acht weken: de basis voor succes

Toetreden tot het Heytens-netwerk begint met een uitgebreide initiële opleiding, gegeven door de trainers van het bedrijf. Dit trainingsprogramma duurt zes tot acht weken en is verdeeld in twee verschillende fasen :

1/ De eerste trainingscursus

Tijdens deze beginfase ondersteunt een toegewijde trainer toekomstige franchisenemers in elke fase van hun integratie. Deze periode is gewijd aan het leren van essentiële kennis over de producten van het merk zoals jaloezieën en gordijnen en het verwerven van de sleutels tot succes binnen het Heytens-netwerk.

2/ Het traject in de winkel

Na deze theoretische opleiding gaan toekomstige franchisenemers aan de slag in de praktijk. Ze gaan naar een actieve Heytens-winkel voor een introductiestage. Onder toezicht van een ervaren franchisenemer krijgen ze de kans om de vaardigheden die ze hebben geleerd toe te passen, terwijl ze profiteren van het gedegen advies en de ervaring van hun mentor. Tijdens deze onderdompeling raak je vertrouwd met de reflexen die nodig zijn om een verkooppunt effectief te beheren.

Formation gestion Heytens

Voortdurende ondersteuning voor een succesvolle lancering

Zodra de twee fasen van de initiële training zijn voltooid, is de nieuwe franchisenemer klaar om zaken te doen. Maar daar laat Heytens het niet bij. Om ervoor te zorgen dat de lancering van elke nieuwe franchise onder de best mogelijke omstandigheden plaatsvindt, biedt het merk de ondersteuning van een districtmanager, die onder andere tot taak heeft hen te helpen de eerste uitdagingen te overwinnen en hen in staat te stellen hun onderneming met een gerust hart te lanceren.

Bijscholing: aanpassen en evolueren

Omdat de markt voortdurend in beweging is, organiseert Heytens het hele jaar door opleidingen. Deze trainingen stellen franchisenemers in staat om op de hoogte te blijven van de ontwikkelingen van het merk, met name nieuwe productlanceringen, en om hun vaardigheden voortdurend te verbeteren.

Heytens biedt uitgebreide, gestructureerde ondersteuning aan elke kandidaat-franchisenemer en garandeert zo de beste kansen op succes voor elke nieuwe ondernemer. Van initiële training tot voortdurende ondersteuning, de franchise doet er alles aan om ervoor te zorgen dat elke franchisenemer zich gesteund voelt en klaar is om de uitdagingen van hun nieuwe rol aan te gaan. Dit weerspiegelt de toewijding van Heytens om een solide franchisenetwerk op te bouwen gebaseerd op het gedeelde succes en de voortdurende ontwikkeling van haar leden.

 

Vous aimerez aussi

 

Klantendienst:
klantendienst@heytens.be

Of bel naar:
02 252 00 42

 

ADVIES NODIG?